joi, septembrie 03, 2009

Pampoane,fundite si voaluri nonconformiste

Un mare imbold pentru Masura 37 a fost nunta mea.Luni de zile m-am uitat de un voal sau de un accesoriu interesant de par,care sa imbine elemente clasice cu putin nonconformism.Si nu am gasit nimic pe placul meu asa ca m-am apucat si mi l-am confectionat singura.De aici am stiut ca sunt multe cele ca mine care vor pur si simplu altceva.Ceva care sa te faca sa te simti unicata in ziua cu pricina,ceva care sa te scoata din anonimat si care va ramane cu siguranta memorabil.Va prezint in continuare cateva imagini cu voalul meu special pe care intentionez sa-l dau mostenire impreuna cu rochia,bineinteles:)Rochie al carui design imi apartine,desigur,insa asa cum veti vedea,amplitudinea proiectului nu mi-a permis s-o confectionez singura,asa ca am apelat la ajutorul unui atelier specializat pe rochii de mireasa.Asa ca Atelierul Masura 37 va sta la dispozitie pentru confectionarea oricarei fantezii,,orice pampon,fundita,voal,accesoriu de par,iar in scurt timp o sa va prezentam o colectie speciala de accesorii de par.Indrazniti sa fiti speciale,pentru voi in primul rand.Faceti pasul inainte si iesiti in fata cu ceva deosebit.ASa cum stiti,comenzile,intrebarile si nelamuririle voastre le asteptam pe mail.
Si nu in ultimul rand vreau sa-i multumesc inca o data prietenei mele,Diana ca daca am fost o mireasa diva divina,asta se datoreaza ei.I know,I`m gorgeous:P E de la voal ,va zic eu:)
Enjoy!

By Romanita







3 comentarii:

  1. Divin... rochia e nemaipomenita! casa de piatra!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trena este impresionanta! Cred ca ai avut nevoie de ajutor pentru a putea merge, n'est-ce pas?
    Felicitari anyway :)
    A patra fotografie e mai presus de cuvinte ;) Un look impecabil ,mi-ar placea sa vad mai multe miresici asa frumoase :)
    ps: WOW, ti-ai facut singura design-ul rochiei si accesoriul de par?
    :O
    Great!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...uimitor...felicitarii!!!!....sh sa nu uitam "CASA DE PIATRA!!"

    RăspundețiȘtergere