duminică, august 23, 2009

Prezentare 20 August 2009-Embassy

Pentru ca inainte de toate am vrut sa testam putin piata si sa vedem reactiile publicului, am mers direct la tinta cu o prezentare de moda ce a avut loc joi, 20 august 2009, la Embassy. Nu stiam ce va iesi si nici nu ne inchipuiam succesul de care a dat dovada evenimentul.
Prima parte a prezentarii a implicat in proportie de 90 % haine vintage,unele reconditinate, altele doar ajustate, plus o serie de accesorii semnate Atelier masura 37. Printre creatiile atelierului s-a strecurat o fusta, doua rochii si 5 topuri. Tinuta care a deschis prezentarea a fost in totalitate creatia atelierului, bineinteles exceptand incaltamintea :).
Accesoriu kaki-creatie Atelier Masura 37- 25 ron

Fusta kaki -creatie Atelier Masura 37; Pret: 40 ron
Top ciclame – creatie Atelier Masura37; Pret: 30 ron

In colectia vintage cel putin veti vedea ca preturile sunt efectiv pentru toata lumea iar rochiile din colectia mea sunt unicate,iar preturile sunt la jumatate decat cele cele mai ieftine rochii de ocazie pe care le gasim de obicei.Asta pentru ca incerc sa folosesc si sa incropesc orice lucru pe care il gasesc folositor,si din care pot sa fac diferite lucruri care dau,cred eu,sarea si piperul necesare oricarei tinute si situatii.La colectia vintage am lucrat impreuna cu prietena si partenera mea,Diana Ionescu,care deasemenea a elaborat si conceptul de styling propus pt prezentarea din 20 august.Hainele sunt "culese" si colectionate din foarte multe locuri,foarte multe din magazine vintage si second-hand din strainatate ,Paris,Grecia ,Germania,Italia, si bineinteles foarte multe de aici,avand chiar si cateva rochii de la fosta Casa de Moda Bucuresti.Acum chiar negociem pentru o rochie de mireasa a casei de moda Venus.Ideea este ca despre orice articol ne-ar intreba cineva,oricare dintre ele are o poveste speciala,fiecare pastreaza o istorie a sa pe care noi vrem s-o dam mai departe.Si credeti-ma,energiile din ele se simt.Fetele(manechinele) cand le-au imbracat chiar si-au schimbat atitudinea,intrasera in atmosfera aceea un pic retro pe care am vrut s-o creem si speram sa fi reusit.Iar apropo de fete,ele nu sunt manechine profesioniste,unele defiland pentru prima data in viata lor.Modul de a prezenta hainele a fost la atitudinea lor.Le-am spus decat sa defileze asa cum le inspira hainele,asa cum se simt ele in acele haine.Si se pare ca s-au simtit foarte bine.Am combinat hainele in asa fel incat si dc nu cumperi intreaga tinuta,sa ai idee cu ce s-o completezi din dulapul tau.Si asta tot pentru ca incercam sa oferim ceva pentru femeia obisnuita,care nu are 90-60-90 si forma sticlei de coca-cola.Se pot vedea cu ochiul liber diferentele dintre siluetele fetelor. La colectia mea,am pus in aplicare tot ceea ce am invatat de la bunica mea care practic m-a crescut intr-un atelier de croitorie:)nu sunt facute dupa schite si date la un atelier pt a fi confectionate.,adica nu sunt un viitor designer care doar face schite,nu ma pricep la desen:);nu stiam cum va iesi o rochie in momentul in care ma apucam de ea.Luam materialul,il puneam pe mine,incepeam sa prind niste ace,iar pe parcurs mai imi venea cate o idee,mai retusam,mai schimbam si uite asa au luat nastere.Bineinteles trebuie s-o mentionez pe Nicoleta:),partenera mea-are vreo 17-18 ani si e din Cugir si e masina mea de cusut pe care mi-a facut-o cadou bunica mea,sau mai bine zis,daca tot am intrat asa un pic in atmosfera asta vintage,mi-a dat-o zestre la nunta acum o luna si jumatate:)deci tot ce a tinut de confectionare,reconditionare,concept,organizare a fost facut in aproximativ o luna de zile.3 zile inainte de prezentare,am stat treze,nu am mai dormit deloc,nemancate,transpirate,Nicoleta incinsa si neunsa si joi la ora 13 terminam tot.Asta ca sa intelegeti cine le-a facut efectiv.Si la colectia vintage,unde s-au strecurat creatii ale atelierului si accesoriile de par,tot ce a tinut de partea de confectionare este facut tot de noi.Partea de styling(par,machiaj) a fost un concept elaborat de Diana si credem noi ca s-a potrivit perfect.
In continuare prezentarea iar apoi va pregatim o serie de instant-shots sa trageti cu ochiul in backstage.
Multumim modelelor noastre:Ana T.,Roxana,Peggy,Gabi,Ana M.,Olivia-good work,girls!!!
Enjoy!

by Romanita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu